Vi söker fler spelare till våra lag. Vill du spela med oss i Telge SIBK? Anmäl dig via länken.
Pojkar 12

Nu drar vi igång säsong 20/21!
2020-08-24 17:00
Onsdag den 26 augusti kl 17.00, i Västergårds Arena, kör vi äntligen igång med träningarna igen!

Lite nytt inför säsongen är att vi har träning två gånger i veckan, vilket innebär mer innebandy och ännu mer kul.

Vi tränar i Västergårds Arena, A-hallen, på onsdagar 17.00-18.30
och i Östertäljehallen på lördagar kl 10.00-11.30

Glöm inte glasögon, klubba, inneskor, träningskläder och vattenflaska!

Lite vi har att förhålla oss till nu i fortsatta Corona-tider är följande:
  • Vi måste vara friska och symptomfria för att få vara med på träningarna. 48 timmarsregeln gäller.
  • Vi får inte ha publik på träningarna, det innebär att föräldrar eller andra medföljande får lämna spelarna vid dörren till oss tränare. Enbart spelare och tränare/ledare i hallen.
  • Kom ombytta (skor kan vi hjälpa till med för de som behöver) & duscha sedan hemma efter träning.
  • God handhygien innan/under/efter träning.
  • Ingen utlåning av utrustning. Alla spelare måste ha egen klubba, glasögon, vattenflaska osv. med sig.
  • Vid behov kontakta lagledare via telefonsamtal/sms/mail.
Vi kommer hålla er uppdaterade om förändringar.
Håll i, håll ut, håll avstånd.
Men nu ska vi äntligen köra igång med träningarna igen.

Alla viktiga datum för såväl träningar, föreningskväll, fotografering och liknande kommer att läggas in i kalendern.

Dubbelkolla gärna i SportAdmin-appen att ni har uppdaterade kontaktuppgifter.

Välkomna, det ska blir roligt att köra igång den nya säsongen.

Vi ses på onsdag
//Ledarna P/F12