Linköping FBC - Telge IBS

Serie:Herrar Div 1 Mellersta Svealand   Tabell >>
Telge IBS reser till Linköping
2018-03-02 19:59
Serien går nu definitivt in i sitt slutskede med endast 2 omgångar kvar!
Serien är väl egentligen bara klar i de båda ändorna dvs plats 1 och 12! Och direkt när man sagt det så inser man att Värmdö vinner sina 2 och Åby torskar sina?

Vad man kan konstatera i denna galna serie så är det att allt kan hända och alla matcher i sista omgången KAN ha betydelse!

Vad gäller vår väg och det enda som egentligen intresserar mig så är läget tufft!
Men om vi lyckas plocka fram i huvuden bilder av de fantastiska prestationer vi gjort hittils och vad vi då gjorde bra, då inser vi alla att vi har goda möjligheter!

Tar några goda exempel...Älvsjö hemma o borta, Värmdö borta, Jönköpingskross hemma via 9-2 i Fair play,Åby borta halvvägs..de här bilderna ger mig energi!
Hoppas lirarna har fokus på de bitar som fungerade då och jobbar lika hårt i de 2 sista omgångarna och att vi får med oss behövliga pinnar!

Avstår av "speltekniska" skäl att lira denna omgång!
Go Telge!
Ps jag jobbar ju till 13 imorgon, men hinner ner till nersläpp klockan 11.00!👊